joi, 19 august 2010

The Tudor


Numele meu este Tudor si m-am nascut intr-un mic oras din nord-vestul tarii, pe numele lui Satu Mare. Daca ar fi sa ma descriu as putea afirma cu tarie ca sunt dornic de cunoastere, ca vreau sa explorez sentimente necunoscute mie inca, sa cunosc oameni interesanti cu perspective diferite de viata, sa vad locuri noi, sa aud lucruri placute, sa ajut oamenii si planeta.

 Mi-am construit acest blog ca spatiu virtual in care sa pot transmite stiri, sentimente, stari de spirit si alte lucruri pe care poate unii le vor gasi interesante.

 Sunt atras de tehnologie, de sport, de femei frumoase, bani si alte lucruri materiale. Imi place foarte mult inventia care a modernizat stilul de viata al oamenilor in cel mai dramatic mod: internetul. Acesta este o minune a lumii moderne, minune ce trebuie consolidata si respectata. Internetul ne ofera libertate de exprimare, oportunitati, posibilitati multiple de informare, si, in special, de comunicare cu cei dragi, indiferent de distanta care ne desparte.

 Cam atat despre mine si despre internet, ramane sa ne auzim cu bine in viitoarele postari pe prezentul blog.

 

The Tudor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu